Midsommar.


Siljan by night

Glass, sill och plocka blommor. Ta en kvällspromenad hand i hand längs vattnet.
Fyra av sommarens bästa ting uppfylldes denna helg.

På torsdag eftermiddag packade vi bilen och for mot Dalarna. Mora närmare bestämt.

Midsommar afton var fin med traditionsenlig dalklocksplockning, stångresning och sill. Eftersom det här var dagens high lights så var jag för upptagen för att fota.

Däremot fotade jag lite annat fint från helgen.


När vi gick hem från majstångsresningen så plockade jag mig sju blommor, men jag gick inte över någon gärsgård eller var tyst. Inte heller kunde jag minnas mina drömmar dagen efter.


Förhoppningsvis drömde jag om den här stiliga karln. I finaste vitskjorta och prickigaste självknutna fluga.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fluga är så fint. Och hängslen och väst. Jag dör nästan en smula när jag ser en man i fluga som passar i det.

Sv: Tack!

2010-06-30 @ 02:16:23
URL: http://tantnea.webblogg.se/
Postat av: anna.

så fint!

2010-07-01 @ 13:08:43
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0