These boots are made for walking...

... and that's just what they'll do!



Hah! Jag vann Chics festivaltävling!

Eller ja, jag kom på 6:e-10:e plats.
Och eftersom jag inte ville ha Hultsfredbiljetter
(varken före eller efter nedläggningen)
så vann jag precis det jag ville:

Ett par Nokian-stövlar!

Alltid bra att ha.
Hoppas bara att de kommer till min sommaradress
så att jag kan inviga dem snart.

Yay för internettävlingar. Man behöver inte betala
porto och helst ska man slippa motiveringar också.

Jag som inte ens har läst Chics papperupplaga någon gång, hah.


Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

grattis! vad kul! det är alltid skoj att vinna i tävlingar :)



kramelikram

2010-07-09 @ 11:35:00
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0