Fångst från loppisjakt.

Jo, så här är det förstår ni. I helgen har det fyndats hej vilt.

Min Mor, min svägerska och jag trotsade värmen,
fyllde vattenflaskorna och plånkorna och for iväg på gårdsloppisar.


Ett par oanvända Mohedatofflor för 100 kr.
Runt 550 kr nypris och jag som gått och suktat efter ett par!


Ett par oanvända kilklackar för 40 kr. Sommarfint!


En tjusig ring för 40 kr.


Ett halsband med orange och svarta pärlor för en tjuga.
Passar fint till mitt bästa armband som jag fått av min syster.
Det blir även min syster som får hjälpa mig att trä om halsbandet och fixa nytt lås.


Tre teburkar från öst.
Två små teburkar, en rysk och en i klassisk china style, 5 kr/st.
Den större köptes tidigare i sommar för 30 kr.


En liten silverburk, tvilling till en jag redan har, köptes för några veckor sedan.
För 30 kr fick jag ännu mer perfekt örhängesförvaring.


Tidigare i sommar fyndade jag den här lilla handväskan för 15 kr på Erikshjälpen i Gävle.
Plånboken köptes i våras på Accessorize i Tallinn, men den visar bra vilken pluttväska det är.


Och för 60 pix på Myrorna fyndade jag i veckan en riktigt fin klänning.

Men den och en annan prickig klänning får ni se mer av en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vilka fynd du har gjort! Mohedatofflorna och silverburken ska jag inte ha något emot att äga själv!

2010-07-06 @ 10:07:49
URL: http://tantnea.webblogg.se/
Postat av: Lady Thirty

vilka fynd!

ringen är hur fin som helst!

2010-07-09 @ 11:38:43
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0