Min lilla lördag.

Mitt campus: Polacksbacken och Ångströms (vänstra hörnet).

Idag har varit en rätt så bra dag. Vi sov 12h (äntligen sova!) och då gick vi och la oss 21.30.
Jag började dagen med att cykla till närmaste bageri för att införskaffa lite mumsigt bröd.
Efter en lugn förmiddag kunde jag bege mig till skolan där jag nu har varit i 5 timmar.
Jag har äntligen fått grepp om projektilrörelse :D

Jag passade på att ta med mig kameran idag. Det har varit så fint här de soliga dagarna. Röda Ångan och Pollax har varit så fint mot den blåa himlen och de fortfarande gröna träden.

Jag håller mest till på Ångströms, men Polacksbackens lokaler är finare (utifrån!) så därför fick de vara med på flest kort.

Egentligen bordet det vara kort tagna en vardag när det är ett något högre antal cyklar på parkeringen..

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0