Lång dag kräver tjock tröja.


Idag har varit en sådan där jobbig dag. Neverending story.
Jag trodde att vi endast hade lab. mellan 8-12 och sedan var det slut på schemalagd undervising.
Tji fick jag. För vi gick 8-17 med ännu en lab. och en föreläsning.

Tur att jag hade min gosiga nya favorittröja som kunde värma mig.
Jag gillar kombinationen extra mycket för att jag normalt inte brukar ha varken gult eller orange.
Men tjusigt är det, om jag får säga't själv.

Tröja ~60kr Myrorna Gävle och Mammas orange Gudrun-sjal

Kommentarer
Postat av: Bad Voice

oooh va mysigt med myströja. Det är något jag måste köpa nu i höst :D Tack så mkt för kommentaren om mitt nya hår :D



kram Maria

2009-09-17 @ 22:20:23
URL: http://mijamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0