Jag längtar, jag längtar hem till min planet.

Usch. Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera den här veckan.
Jag har helt enkelt haft fullt upp med att vara studerande vid Uppsala universitet (det lät finare än "plugga").

Imorgon är det mekanikdugga och jag kan inte allt, men är så pass förberedd som jag kan vara.
Det blir säkert bra. Fysik har aldrig varit min grej, men nu är Newton mer av min vän än min fiende.

Nu ska vi se på film för att slappna av inför morgondagen. Sedan åker jag hem, hem till föräldrar hemmet.

Finaste stället, bästste byn.

Översta bilden från höst 2007 i trädgårn, understa från 2006 med högvatten.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kågbo längtar efter dig precis lika mkt som du längtra efter Kågbo =) Ses snart Kram

2009-09-25 @ 13:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0