Fyndat idag.

Idag har vi börjat en ny kurs. "Ekonomisk utveckling i tid och rum". Aka "Ekonomisk historia".
Det känns bra. Men ovant att ha så mycket text att läsa och så få föreläsningar.
Det blir nog fint.

Jag har även rajdat Myrorna och Sirius loppis.
Eftersom jag tvättar just nu hinner jag inte plocka fram kameran nu.
Men jag köpte:

* en brun handväska
* en gul BoFajans-vas
* en vit/grön emaljig gryta
* en svart ullkjol
* en pytteliten rosettbrosch
* fyra knappar
* en julbonad

Men inte en urfin teaklampa.
Jag var tvungen att åka hem och höra med Andreas först, vad han tyckte.
Han gillart och jag åkte tillbaka. Men en nedrans pojkvasker hade tagit den. Så typiskt.
Som tur är ska man inte gråta över spilld mjölk.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar: jag har bott här i två år nu. utbildningen är 2,5 år till så det dröjer nog en stund innan jag kommer hem till kära Svea igen, om jag inte gör ett erasmusutbyte förstås.

hur länge har du studerat i uppsala?

Linnéa

2009-10-28 @ 23:51:40
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0