Blää.

Urk. Vilken vecka.

Lärdomar so far:
- Tro aldrig att du kan allt. En jävlig tentamakare hittar alltid på något du inte visste kursen innehöll.
- Stress är jobbigt. Jag är (har varit) så stressad att jag vaknar tidigt och inte kan somna om. Inte bra.
- Man får kugga tentor ibland. Jag är bra ändå.
- Utnämn inte vissa tentor till "säkra kort", du kan bli så besviken.

Ja. Det är väl det.
I år fick vi inget höstlov. Som jag skulle ha behövt det i år!
Istället kör vi igång redan på lördag med projektarbete. Och sedan omtenta redan nästa vecka också. Japp.
Sa jag att vi skulle börja tre nya kurser nästa vecka?

Jag klagar. Och gnäller. Men jag älskar att plugga och vara student. Bara jag får sova, slippa magont och faktiskt lära mig något utan att bara stressa igenom saker för sakens skull.

Nu ska jag packa ihop och cykla hem!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj, låter jobbigt det där. Ibland blir det mycket på en gång. Vad är det är det du läser?

Linnéa

http://tantnea.webblogg.se/

2009-10-26 @ 11:37:21
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0