Puttinuttigt.



 

Julkänslorna grep mig och hem kom jag med en kakburk i julanda.

Och ett fint tyg med hjärtan.

Och de sötaste snedbanden. Som jag antagligen kommer snåla på istället för att använda.

Myrorna i Gävle är bättre. Än Myrorna här i Uppsala.

Två ursnygga klänningar inhandlades, som sagt. Bilder bör läggas upp snarast.

Nu ska jag titta på det där brittiska programmet där de gör lyxvillor av gamla skjul och sen ska jag sova.

Nu vet du.

 

Och tidigare skrev jag om Juliette Gréco. Äsch, tror ni inte att Morfar sett henne live?

Orättvist.

 

Gardiner, 10 kr, Myrorna i Gävle

Snedband, 5 kr, Myrorna i Gävle

Kakburk, 5 kr, Myrorna i Gävle


Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar: ja det är bra med mig, bara så himla trött. är det bra med dig?

Jag vet, myrorna i Uppsala är inte så bra. Det är inte ofta man hittar något där. Men när man väl hittar så kan det vara något alldeles extra, t.ex en äkta femtiotalsklänning i bästa skick och ganska billig. Har du varit på det på sysslomansgatan? Ibland har det lite mer roliga grejer där.

annars verkar ju gävle funka bra. Skulle gärna ha det där tyget. och plåtburkar är ju en av mina laster...

ta hand om dig

Linnéa

2009-11-19 @ 13:46:41
URL: http://tantnea.webblogg.se/
Postat av: Angeliqa

Vilken fin smak du har. Plåtburken är bedårande.

2009-11-23 @ 23:01:28
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0