Om jag ändå hade ett liv. Eller en klänning.

Bilder från sist, och även första gången, jag var på bal.
Nu vill jag gå på bal igen. Även om det blir först i vår.
Då behöver jag en klänning. Så jag går i klänningstankar.
Jag vill inte hyra, som sist. Jag vill äga!
Nej men faktiskt.
Klänning eller tvådelat. Kanske sy kjolen själv om man finner ett fint liv?
Och sen får det inte vara för dyrt heller. Såklart.

Den som vet var någonstans man kan finna fina klänningar. Eller kjolar och liv.
kan väl berätta det för mig?
Tacktack.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej,

IBLAND kan man hitta fina klänningar när den sortens affärer har rea, som tex gimlins i gävle. En del kan finnas vintage, tex Beyond retro kan ha mkt fint, det har föresten flyttat, ligger nu högre upp på drottninggatan i sthlm. Annars får du komme till Paris o leta =) Kram

2009-11-19 @ 21:47:47
Postat av: lady thirty

vad fin du var i balklänningen!

lovar att tala om ifall jag kommer på någonstans där man kan hitta klänning eller så!



trevlig helg!

kramelikram

2009-11-20 @ 09:52:51
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Om du kan tänka dig en begagnad klänning tycker jag du ska åka till sthlm och leta. i vasastan (och på söder förstås) finns det second hand-affärer i massor som har jättefina klänningar. kolla upplandsgatan där old touch ligger och affärerna runt där. Även om man inte hittar något kan man få inspiration till en egen kreation :)

kram Linnéa

2009-11-23 @ 09:39:18
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0