Lika som bär.

Kanske väldigt långt efter många.
Och kanske ingen upptäckt som ger ett Nobelpris av något slag.

Men han från CSI NY och han från Idol-juryn - de är jättelika!



Detective Mac Taylor (Gary Sinise) och Andreas Carlsson.


Förresten. Hoppas ni såg Aktuellt nyss!

De fördjupade sig i ämnet "Antal lärarledda timmar på  universitet/högskola". (Och var på mitt campus!)
Jag är glad att jag tillhör den grupp som har mycket schemalagt.
Men jag är glad att jag inte läser på Göteborgs universitet. "Ta från de rika och ge till de fattiga", sa rektorn.
Nej. Vissa ämnen kräver mer undervisning. Vissa ämnen bygger på att man själv ska bilda sina egna åsikter. Andra ämen bygger på att man ska lära sig teori och sedan tillämpa den - på rätt sätt.
Inget ämne, ingen kurs, är mer eller mindre viktigtän någon annan.
Men de kräver olika saker.

Bild 1 & Bild 2

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh ahhahaha! jag har också tyckt att de är värsta lika! ingen som riktigt hållit med mig dock

2009-11-25 @ 23:15:20
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0