Krångligheter.

Idag har jag varit på företagsevent med WSP och SL.
Det var intressant. Jag stickade under tiden. Och jag lyssnade såklart också.
Efteråt bjöds det på tacobuffé.

När vi kom hem (nyss) hade vi fått julkortspåsen 2009!
Den var så fin så jag bara satt och tittade på den ett slag.
De flesta har nog sett den. Tyvärr orkade jag inte fota den.
För jag är i någon slags taco-koma.

Om det är någon som råkar vara en expert på Fourierserier så kan jag gärna baka en kaka som tack för att du löser detta åt mig (Gärna före 8.15 imorgon, tack):

Förklara förenklingen som en linjär kombination av triangelfunktioner.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: ahha men tack desamma! jag gillar läsa bloggar som skriver liksom mer än vad de har på sig eller att det tycker det är jobbigt i skolan osv. det lyckas du ju verkligen med.

Hoppas du får en fin helg!

2009-11-28 @ 15:49:31
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0