Klorofyll.

Paljettyg är införskaffat och mina förhoppningar är att kunna påbörja förvandlingen till julgranskula redan ikväll.
Mitt enda problem är hur jag ska bli rund. För min budget för maskeraddräkten tillåter inga större inköp.

Mina alternativ är:
* ihopknöcklat papper/tidningar
* ihopknöcklade stora svarta plastpåsar
* ingen utfyllnad

Jag testar nog när "klänningen" är färdigsydd.
Men förslag är hjärtligt välkomna.


Här är mina fina krukor. Den i mitten köpte jag förra veckan, de andra kommer från Andreas mormor.
Jag blev så glad när jag hittade en likadan som de jag har.

Av mina fynd kan jag dra slutsatsen att min Mammas stil nog har påverkat mig väldigt mycket. Förutom att hon samlar på dessa krukor i vitt och gult, så är karotten från igår precis i hennes stil. Och jag tror att hon skulle gilla bonaden med.
Det är ju tur att min Mamma har bra smak iallafall, eftersom jag har ärvt den.



Kruka 10 kr Kooperativet Capella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0