En massa saker.

I vår charmiga, talande stålhiss kan man posera och ta bilder om man så vill.

Och det har ju inte alls varit fel på blogg.se. Det har varit fel på mig. Jag hade glömt att spara bilden i rätt filformat.

De senaste dagarna har jag, enligt mig då, fyndat lite. Andreas är kanske inte lika övertygad vad det gäller alla saker.
Så vi börjar väl med det han gillar:

Typiskt praktiskt att ha en lite mindre gryta också.

Ljuset gör den inte rättvisa, den är en aning blåare. Mer petroleum än vad bilden visar.

Vi har oftast ganska lika smak, jag och min sambo. Men han är mer praktisk, tycker att sakerna ska ha ett användningsområde och att man inte behöver så mycket. (Med undantag för hans dator-, högtalar- och tv-spelprylar vill säga.)
Jag tänker också att man kan köpa vissa saker som man inte behöver nu, och så kan man  spara dem till man behöver dem. Det tycker inte Andreas alltid.
Andreas gillar rakt och stilrent och jag gillar mönster och lite miss-matchning.
Det kommer bli intressant den dagen vi ska inreda ett större hem och vi har större kapital att röra oss på.

Här är en bonad som alla kanske inte uppskattar lika mycket som jag, men det är ju urcharmig!

Eventuellt ska det bli en kudde eftersom det är svårt att hänga upp bonader hos oss.

Resten av fynden visar jag senare.
Nu ska det göras tacograttäng!


Gryta 40 kr Sirius loppmarknad
Karott 50 kr Kooperativet Capella
Bonad 20 kr Sirius loppmarknad

Kommentarer
Postat av: Bad Voice

Finfina fynd ju :D Bonaden var verkligen grym med alla färger :D Åh nu vill jag oxå ut och göra fynd fast jag har en månad utan shopping framför mig. Rätt skönt med en sån ibland oxå :D



Ha en trevlig söndag!



Kram Maria

2009-11-01 @ 15:00:31
URL: http://mijamaria.blogg.se/
Postat av: lady thirty

jag tycker också att bonaden var väldans charmig!



kramelikram

2009-11-02 @ 07:53:23
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Linnéa

svar: tack för dina fina ord! Du är också fin. Jag brukar själv stå så där och ta kort för min hiss är så otroligt seg. Vilka fina fynd du har gjort. Jag skulle gärna vilja ha emaljgrytan.

Hoppas du får en fin måndag!

kram Linnéa

2009-11-02 @ 11:15:40
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0