Vilket pack.

Gårdagen blev trevlig och slutade hemma hos oss med lite Wii-spelande. Nationsrundan blev lyckad. Förrätt på Vdalas tak, huvudrätt på GH och efterrätt på Snerikes. Man fick ovanligt fjuttiga portioner på GH, men kalven var mumsig för det. Däremot kan jag varmt rekommendera att äta varm laxbagel på Vdala.. Mumma!

Nu är jag i full fart med att packa. Jag har nog packat det mesta, men det är så mycket jag ska släpa hem. Jag vill ju ha nästan alla kläder, skor, sjalar, väskor. Dator, kamera, overall, studentmössa, pysselsaker. Men jag har rationaliserat bort myckte också.

Jag var ner till tvättstugan för ett tag sedan för jag ville minnas att jag hade bokat tiden 10-13. Nix. Jag hade bokat 13-16. Och Mamma kommer och hämtar runt 14-snåret. Så dessa planer gick i kras. Såklart.

Nu ska jag göra ett nytt, ärligt menat, försök. Dammsuga kanske. Ja, den kör vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0