Lättjan kommer tröttheten till hjälp

                      


Det händer just inte något.
Jag jobbar. Det känns som att jag har jobbat i en vecka.
Fast det är ju bara två dagar. Än så länge alltså.

För det är väl klart att finvädret drar igång nu när jag har suttit inne undan regnet i två veckor.
Som tur är jag inte bitter.

Jag har min ritplatta nu. Och Photoshop.
Det borde vara allt som krävs för att knåpa ihop en banner.
Kan man iaf lätt tro. Tid och ork botar bristade engagemang?

På torsdag bär det av till Borlänge. Och så hem för att jobba på fredagen.
Sedan tillbaka till Borlänge på kvällen. Ja!
Bästa syster och jag.

Midsommar får bli en annan berättelse.
När orken kommer och botar latheten och får mig att tömma kameran.
Men den var fin. Midsommaren 2009. Jo tack.



Sa jag förresten att jag har en förkärlek till att ta närbilder på blommor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0