Den rafflande fortsättningen...

Tradera alltså. Jag sa att jag skulle sluta (men bara köpa de där sandalerna först...). Gäller örhängena.

Vilket gnäll. Och vilket pantat system. Ingen vågar ge dåligt kritik, för då får man dålig kritik tillbaka.

Jag gav rött omdöme och skrev  "Snabb leverans, trevlig försäljare men varan var mer slitna än de i annonsen." Ja, för så var det.

Då får man till svar som omdöme "Det är samma örhängen som på bilden, dåligt att inte kontakta mej först.". Jasså, jaha. Men lär dig att hantera en kamera då.

Ja, int örsk ja. Men hon hade skrivit ett e-brev angående en deal. Lite kosing tillbaka och omdömet hävs. Visst.

"En lyckad auktion har två vinnare" och jag har ju redan vunnit ett par risiga örhängen så nu är det väl hennes tur att vinna ett trevligt omdöme.


Kommentarer
Postat av: joanna

samma som på bilden? hohoho jo säkert.

möjligen samma som på bilden fast fem år senare.



jag håller med om det med omdömena.

lämnar man ett dåligt omdöme får man en hel maffia över sig.

vissa verkar leva för att hålla hela sin omdömesspalt grön grön grrrön.

2009-06-22 @ 17:54:00
URL: http://vackrakladerochannat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0