Ett litet försvarstal.

Ursch. Om min blogg var tråkig innan så lär den inte ha blivit bättre av att jag inte har varit aktiv den senaste tiden. Att det är mycket i skolan är inget att "örga" om. Så är det bara och som de flesta är allt lite extra stressigt inför jul.
Jag har bestämt mig för att skjuta upp sista tentan och skriva den i januari istället. Jättedumt och väldigt klokt på samma gång. Att göra saker sen sen sen är lite tokigt. Men jag orkar inte stressa sönder mig innan jul. Jag kan materialet hyffsat bra, så det är på vippen att jag skulle kunna få godkänt redan på fredag. Men å andra sidan ska Andreas plugga efter nyår så då kan jag lika gärna göra honom sällskap. Och jag tänker plugga hela den här veckan som om jag skulle tentera på fredag.

Jag har redan övertalat mig själv hundra gånger förr, så en gång till torde inte skada.

I lördags var jag med min kära familj på Cats i storstan. En mycket trevlig kväll må jag säga (men inte tack vare musikalen direkt...). En helt perfekt dag!

Nä, nu ska jag nog dricka lite glögg, ta en pepparkaka och fantisera mig hem till salssoffan i julskrud.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej lillasyster

Jag o Maria kollar in olika bloggar, din är så fin =)

Kram J

2009-12-15 @ 20:41:00
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så hemskt mycket. Ja, egentligen är det väl inte så mycket nu inför jul. Men det är många roliga saker som jag vill hinna med och det tror jag inte att jag hinner.

Det låter bra det där att ta tentan i januari. Det svåraste brukar vara att bestämma sig (iaf för mig, när man väl gjort det känns det liksom bättre.

Ska du hem till jul snart? Visst var det Gävle du kom ifrån?

Linnéa

2009-12-16 @ 22:56:58
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0