En av de bästa.

Ska inte tråka på en massa om hur mycket plugg det är nu.
Utan delar istället med mig av en av mina favoritfilmer. "O Brother, Where Art Thou?".
(Den går just nu på kanal9.)

Den har bra musik, härlig story med inbakningar just som jag gillar't, fin bild och vackert ljus, tjusigt tal och ur en vacker och viktig tid. Den är rolig, sorglig, spännande, vacker, berättande. Mja, den har lite av allt. Dessutom riktigt bra skådespelare.









Se den om ni inte redan sett den! Eller se den igen!
Jag har sett den flera, flera gånger och den är lika bra.

Bilder.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska nog ta och se den när jag får tid :)

2009-12-07 @ 15:50:57
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0