Arghh.



Så känner jag mig.
Men jag sitter i en tyst läsesal och tänker att det är nog bäst att hålla tillbaka mitt vrål.
Så jag kastar mig bara bakåt i stolen lite uppgivet.

Imorgon är det tentamen i "Ekonomisk historia i tid och rum".
Verkligen en trevlig kurs och det känns rätt bra inför den.
Men tentor är alltid ett stressmoment.

Helst skulle jag bara vilja strosa runt på stan och handla saker som jag tycker att jag förtjänar fast jag kanske inte alls egentligen gör det. Och handla julklappar. Men allt har sin tid. Först ska två tentor skrivas och sedan ska det ses på Cats. Vajjert, som jag nog skulle ha sagt om jag inte kom från Gävle.

David after dentist.

Kommentarer
Postat av: Hannan

ah, bilden <3

2010-07-02 @ 18:24:31
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0